або оберіть один/декілька параметрів:

ШУКАТИСкинути фільтри

Питання

Відповіді на найпопулярніші питання – тут!

Як я можу забронювати тур?

Ти можеш залишити заявку на обраний тур у нас на сайті, в соціальних мережах або повідомити нашому менеджеру по телефону: 095-752-96-96. Обов'язково вкажи свій контактний номер телефону та адресу електронної пошти, щоб наші менеджери змогли оперативно зв'язатися з тобою для підтвердження заявки. 

Місце в автобусному турі бронюється після внесення передоплати 1000 грн (входить у загальну вартість поїздки). Для броні авіатуру необхідно сплатити 50% від вартості подорожі.

Посилання з вибором способу оплати тобі надійде на пошту або на телефон після розмови з менеджером.

Які документи мені потрібні для перетину кордону?

Для перетину кордону тобі потрібен біометричний закордонний паспорт або звичайний закордонний паспорт з діючою шенген-візою і туристична страховка на період поїздки.

Скільки грошей брати з собою в поїздку?

Для комфортного відпочинку ми рекомендуємо розраховувати на суму приблизно рівну вартості туру, але якщо ти плануєш відвідувати екскурсії, музеї, Діснейленд, Порт Авентуру, орендувати велосипед і т.д., додай до вартості ці додаткові витрати.

*Це індивідуально, все залежить від того як ти любиш витрачати гроші. Консульство рекомендує розраховувати 60 євро на день.

Чи можна повернути сплачені кошти за тур, якщо я не зможу поїхати?

Передоплата за тур в розмірі 1000 грн не повертається у будь-якому випадку. Решта суми повернення залежить від дати відмови від туру. Згідно з договором:

Якщо ви відмовляєтеся від туру більш, ніж за 30 днів до виїзду – повертаються вся сплачена ранніше сума (за винятком передоплати).

Якщо до дати виїзду туру менше 30 календарних днів – утримується 50% сплаченої суми.

При відмові менш, ніж за 72 години до виїзду гроші не повертаються.

Якщо поїздка відбудеться в період офіційних святкових днів (Новий рік, Різдво, Великдень, День Незалежності, травневі та ін.), сплачена сума за тур утримується у повному розмірі, незалежно від часу відмови.

Яка вікова категорія туристів в поїздках?

Вікова категорія наших туристів 18-40 років. Дітей і літніх людей в наших турах не буває, адже ми всіх і завжди попереджаємо про нестримні веселощі, які відбуваються в автобусі Eurotrips! ;)

Якщо ви хочете відправитися в подорож з батьками або дитиною, рекомендуємо вам наші тури без вікових обмежень з приміткою Комфорт+ або пакетні тури.

На яких автобусах групи їздять у тури?

Автобуси, на яких ми катаємо в Європу, нові, просторі і комфортні для тривалих переїздів. Усі сидіння розкладаються, є музика, телевізори і, звичайно, кондиціонери. У салоні також є кілька розеток і 2 usb-виходи для зарядки біля водія.

В автобусі є туалет, але в поїздках він не використовується, тому що ми робимо зупинки на великих заправках кожні 3-4 години. Туалет закриваємо через одну просту причину: якщо кожен з 50ти туристів хоча б раз скористається ним, це викличе неприємний запах в салоні. Незважаючи на це, будь впевнений, все буде круто, у нас за плечима вже не один десяток поїздок, і ти не відчуєш ніяких незручностей!

Які готелі будуть у містах по маршруту?

Незалежно від обраного туру, у нас один стандарт: готелі туристичного класу 3-4*, номери 2-3 місні, залежно від твоїх побажань. Найчастіше готелі розташовані в спальних районах, але погодься, що це набагато крутіше - спати в комфортному і класному готелі трохи далі від центру, ніж за ті ж гроші в 100-місному хостелі в центрі.

Плюс до всього, за програмою туру автобус робить трансфери туристів в центр міста, а в будь-який час ти зможеш взяти таксі до готелю за доступною ціною.

Як перенести нічний переїзд?

Нічний переїзд - це зовсім не страшно. Головне, візьми з собою все необхідне: подушку-підголівник (твоя шия подякує), ковдру - для затишку, та зручний одяг. Програма туру побудована таким чином, що після кожного нічного переїзду нас чекає одна або дві ночі в готелях, щоб ми могли комфортно відпочити і привести себе в порядок. Не варто боятися нічних переїздів, адже їх кількість обмежена, а активна денна програма, як правило, тотально вибиває з сил, і ледь умостившись у вже рідне сидіння, усі миттю засинають :)

Чи є обмеження по багажу?

Ніяких обмежень по кількості сумок ні в багажне відділення, ні під сидіння в автобусі у нас немає. Але пам'ятай, що доступ до речей з багажного відділення буде в дорозі тільки на спеціально відведених зупинках, тому постарайся взяти з собою в салон все необхідне для комфортної поїздки.

Чи можна приєднатися до вас у першому місті маршруту?

На жаль, туристичні транспортні компанії не мають дозволу на підсадку пасажирів на території Європи і за це їм загрожує штраф. Ми з радістю заберемо тебе в подорож, але для цього необхідно буде стартувати разом з усією групою.

Як отримати фото з туру?

У деякі наші тури ми беремо фотографа, який зробить чудові кадри з подорожі. В турах, в яких буде фотограф, шукай відповідну відмітку у розділі "Включено у тур". 

Готові фото ми надішлемо у чат групи протягом 2-х тижнів після повернення з подорожі. Також нагадуємо, що ми залишаємо за собою право використовувати усі фото- та відеоматеріали зроблені у турі з рекламною або подібною метою.

Якщо ти не хочеш, щоб ми використовували фото з тобою, попередь нас про це у соціальних мережах ;)

Я дуже хочу працювати в Євротріпс. У вас є відкриті вакансії?

Дякуємо за інтерес до роботи в нашій компанії. Список актуальних вакансій завжди оновлюється на сайті у розділі “Працюй з нами”

Якщо ти не знайшов нічого, що підходить твоєму досвіду, але бажання дуууже гаряче відправляй своє резюме та мотиваційний лист на пошту eurotrips.team@gmail.com.

Правила поведінки #eurotripsfamily в автобусі

Якщо плануєш шумно веселитися в дорозі, варто розміститися в хвості автобуса, оскільки спереду будуть ті, хто хоче їхати спокійніше і насолоджуватися видами з вікна;

Усі причетні до поїздки - сім'я твоя, а тому поважай їх і не ображай;

Автобус - це дім твій на час подорожі, звертайся до нього дбайливо і не допускай псування і сміття;

Палити в автобусі суворо заборонено, навіть якщо дуже хочеться;

Сідаючи в автобус, перевір чи взяв ти документи, страховку, і все необхідне для комфортної подорожі;

Ніколи і ні під яким приводом не турбуй в дорозі водіїв, бо життя наше і так коротке;

Якщо тобі щось потрібно запитати, тобі жарко або холодно, погано або добре - завжди звертайся до голови групи - супроводжуючого. Поважай його, люби і пам'ятай - він несе важкий пост 24/7.

Політика конфіденційності

Ваша конфіденційність дуже важлива для нас. Ми хочемо, щоб Ваша робота в Інтернет по можливості була максимально приємною і корисною, і Ви абсолютно спокійно використовували найширший спектр інформації, інструментів і можливостей, які пропонує Інтернет.

Особиста інформація Членів, зібрана при реєстрації (або в будь-який інший час) переважно використовується для підготовки Продуктів або Послуг відповідно до Ваших потреб. Ваша інформація не буде передана або продана третім сторонам. Однак ми можемо частково розкривати особисту інформацію в особливих випадках, описаних в «Згоду з розсилкою»

Які дані збираються на сайті

При добровільній реєстрації на отримання розсилки ви відправляєте своє Ім'я та E-mail через форму реєстрації.

З якою метою збираються ці дані

Ім'я використовується для звернення особисто до вас, а ваш e-mail для відправки вам листів розсилок, новин, корисних матеріалів, комерційних пропозицій.

Ваші ім'я та e-mail не передаються третім особам, ні за яких умов крім випадків, пов'язаних з виконанням вимог законодавства.

Ви можете відмовитися від отримання листів розсилки і видалити з бази даних свої контактні дані в будь-який момент, клікнувши на посилання для відписки, присутню в кожному листі.

Як ці дані використовуються

За допомогою цих даних збирається інформація про дії відвідувачів на сайті з метою поліпшення його змісту, поліпшення функціональних можливостей сайту і, як наслідок, створення якісного контенту і сервісів для відвідувачів.

Ви можете в будь-який момент змінити налаштування свого браузера так, щоб браузер блокував всі файли або оповіщає про відправку цих файлів. Врахуйте при цьому, що деякі функції і сервіси не зможуть працювати належним чином.

Як ці дані захищаються

Для захисту Вашої особистої інформації ми використовуємо різноманітні адміністративні, управлінські та технічні заходи безпеки. Наша Компанія дотримується різних міжнародних стандартів контролю, спрямованих на операції з особистою інформацією, які включають певні заходи контролю щодо захисту інформації, зібраної в Інтернет.

Наших співробітників навчають розуміти і виконувати ці заходи контролю, вони ознайомлені з нашим Повідомленням про конфіденційність, норм та інструкцій.

Проте, не дивлячись на те, що ми прагнемо убезпечити Вашу особисту інформацію, Ви теж повинні вживати заходів, щоб захистити її.

Ми настійно рекомендуємо Вам вживати всіх можливих заходів обережності під час перебування в Інтернеті. Організовані нами послуги і веб-сайти передбачають заходи щодо захисту від витоку, несанкціонованого використання і зміни інформації, яку ми контролюємо. Незважаючи на те, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити цілісність і безпеку своєї мережі і систем, ми не можемо гарантувати, що наші заходи безпеки допоможуть запобігти незаконний доступ до цієї інформації хакерів сторонніх організацій.

У разі зміни цієї політики конфіденційності ви зможете прочитати про ці зміни на цій сторінці або, в особливих випадках, отримати повідомлення на свій e-mail.

Реквізити ТОВ Євротріпс

ТОВ “ЄВРОТРІПС”,

Юридична адреса: 01014, Україна, м. Київ, вулиця Саперне поле, будинок 9-А, офіс 8

Код ЄДРПОУ: 38809968

МФО 321842

UA803052990000026004030102966

Згода на обробку персональних даних

Продовжуючи використовувати наш сайт, ти надаєш свою згоду ТОВ «Євротріпс» (далі– «компанія») (01014, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ САПЕРНЕ ПОЛЕ, будинок 9-А, офис 8) (далі – «Компанія») на обробку своїх персональних даних, що збираються через сайт https://eurotrips.ua/  (далі – «Сайт»):

дані, що збираються автоматично (IP-адреси пристроїв, за допомогою яких ти відвідуєш Сайт, тип пристрою, дата і час відвідування Сайту, відомості про дії на Сайті (в т.ч. про рекламу, що переглядається, використання сервісів Сайту), файли «cookies»). 

Дії з персональними даними та способи їх обробки.

Ти надаєш згоду на здійснення наступних дій: збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптацію, зміну, поновлення, використання і поширення персональних даних.

Обробка персональних даних на підставі цієї згоди може здійснюватися нами з метою:

поліпшення роботи Сайту, підвищення зручності та ефективності роботи з Сайтом,

надання рішень і послуг, які найбільш відповідають твоїм потребам,

визначення твоїх переваг, відображення рекламних оголошень (поведінкової реклами),

надання цільової інформації щодо рішень і послуг Євротріпс

надання таргетованої реклами на основі твоїх переваг/дій на Сайті за допомогою сервісів Facebook, Instagram,

забезпечення технічної можливості функціонування Сайту.

Треті особи.

Компанія використовує рекламні послуги соціальних мереж Facebook, Instagram, в зв'язку з чим ти даєш свою згоду на передачу і надання доступу до своїх персональних даних, зібраних через Сайт, а саме таких:

IP-адреси пристроїв, за допомогою яких відвідується Сайт, історія браузера, тип пристрою, тип операційної системи і комп'ютера, мобільного браузера, дата і час відвідування Сайту (сесії), оновлення та видалення даних, відомості про дії на Сайті (в т.ч. про рекламу, що переглядається, використання сервісів Сайту), файли «cookies». 

Ти повідомлений(а), що зазначені вище власники соціальних мереж Facebook, Instagram можуть використовувати файли «cookie», веб-маяки та інші технології зберігання даних для збору або отримання інформації з Сайту і будь-яких інших ресурсів мережі Інтернет і використовувати цю інформацію для зазначених вище цілей. 

Термін дії.

Ця угода діє з моменту її надання і протягом всього періоду використання Сайту до моменту відкликання цієї згоди. Протягом даного терміну Компанія, інші зазначені в згоди особи вправі обробляти, в тому числі зберігати, персональні дані, зазначені в цієї угоді.

Права суб'єкта:

Ти до моменту надання цієї згоди ознайомлений зі своїми правами, передбаченими Законом України № 2297-VI від 01.06.2010 «Про захист персональних даних» (далі – «Закон»), а саме:

знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження та / або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим мною особам, крім випадків, встановлених Законом;

отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються мої персональні дані;

на доступ до своїх персональних даних;

отримувати не пізніше як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються мої персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;

пред’являти володільцю персональних даних вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкових втрат, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням або несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до органів державної влади, до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та посадових осіб або до суду;

застосовувати засоби правового захисту у разі порушення законодавства про захист персональних даних;

вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;

відкликати згоду на обробку персональних даних;

знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

на захист від автоматизованого рішення, яке має для мені правові наслідки.

Цим ти також підтверджуєш, що до надання даної згоди (в момент збору персональних даних) я ознайомлений з:

правами, наданими тобі відповідно до чинного законодавства про персональні дані,

інформацією про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, місцезнаходження або місце проживання володільця та розпорядників персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, мету збору та обробки моїх персональних даних та осіб, яким передаються персональні дані, мети і підстави такої передачі, які дії з персональними даними передбачає їх обробка, термін зберігання, умови відкликання згоди, а також з іншою інформацією в простій та зрозумілій формі, що дозволяє тобі дати згоду на обробку твоїх персональних даних.

Мій тур не відбувся через воєнні дії. Чи повернуться кошти?

Ми б дуже хотіли повернути туристам всі сплачені кошти, але наразі це неможливо. 

Коли до нас надходить оплата туру, ми відразу переводимо її на підрядників: бронюємо проживання, трансфер, екскурсії. Але! Ми можемо спробувати перенести твою оплату на будь-який інший актуальний тур Eurotrips на нашому сайті.

Напиши або зателефонуй нам, і ми все вирішимо!

Звідки стартують тури?

Залежить від маршруту. Ми робимо збір та виїзд групи як в Україні, так і за кордоном.

До точки збору група добирається самостійно. Якщо ти не знаєш, як дістатися — пиши/телефонуй. Ми допоможемо!

А що по вакцинам/тестам?

Актуальну інформацію рекомендуємо перевіряти на сайті — https://tripadvisor.mfa.gov.ua

Або ж запитувати у наших менеджерів.

Під час повномасштабної війни я перебував(-ла) в Європі 90+ днів, а потім повернулась в Україну. Я можу поїхати в тур?

За правилами безвізового режиму, українці без оформлення статусу тимчасового захисту можуть перебувати в країні ЄС 90 днів протягом 180 днів. Якщо цей термін перевищено, то перебувати в зоні Шенгену не можна без відповідного дозволу. Виключенням є Польща, Болгарія та Хорватія, в яких нам дозволяється перебувати 180 днів.

Щоб правильно визначити чи вистачає тобі днів по безвізу:

  1. Від дати старту подорожі відніми півроку;
  2. Від дати, яка вийшла і до дати старту подорожі порахуй кількість днів проведених в ЄС;
  3. Кількість днів не повинна перевищувати 80+ (тут залежить скільки днів ти проведеш у подорожі з нами).

Або просто напиши чи зателефонуй нам, ми порахуємо за тебе!

Чи можу я приєднатися до туру, якщо знаходжуся в Європі?

Так, але тільки до тих турів, які стартують з Європи. Ми не маємо права підбирати туристів по дорозі, якщо починаємо подорож з України.  

Але! Ти можеш приєднатися до наших факультативних екскурсії у містах. Так і познайомимось :)

Звідки виліт у індивідуальних пакетних турах?

Ми пропонуємо пакетні тури вильотом з Варшави або Кишенева (найпопулярніші варіанти). Також  можемо індивідуально підібрати переліт з будь-якого іншого міста Європи.

Які документи необхідні для індивідуальної пакетної подорожі?

Для авіаподорожі з Польщі українці обов’язково мають надати один із документів: біометричний закордонний паспорт, шенгенську візу або право на постійне проживання у Польщі чи іншій країні Шенгенської зони. 

Для авіаподорожі з Кишенева: закордонний паспорт (старого зразка або біометричний), який буде дійсним ще не менш ніж 6 місяців після повернення до Молдови.

Я хочу полетіти у пакетний тур з дитиною, які документи необхідні для неї?

Для дітей (до 18 років), які подорожують з батьками, необхідні такі документи:

  • біометричний закордонний паспорт,  що діє не менше 6 місяців після повернення до Молдови;
  • оригінал свідоцтва народження.

Якщо дитина подорожує самостійно (з супроводжуючим), потрібно обов’язково мати нотаріально завірений дозвіл від обох батьків.

У мене оформлений тимчасовий захист у одній з країн Європи. Я можу полетіти з вами в тур?

Рекомендуємо уточнити це питання в установі, яка займається справами тимчасового захисту в країні твого перебування. Там можна перевірити можливість виїжджати за межі країни.

Як можна оплатити індивідуальний пакетний тур?

У будь-якому банкоматі чи відділенні банку перевести кошти на реквізити, які вказані в рахунку. Або ж просто банківською картою.

У пакетному турі обов’язково вносити 100% оплату відразу?

Якщо до старту подорожі більше місяця, ти можеш оплатити 50% від вартості, щоб підтвердити бронювання, а за місяць до туру — решту суми. Якщо менше місяця — умови оплати обговорюються індивідуально з менеджером.

Мені не підходять дати/ціна/напрямки, які ви пропонуєте на сайті, але я хочу у подорож

Напиши або зателефонуй нам! Ми підберемо тур під твій бюджет, дати та напрямок з тисячі варіантів. На сайті наведені лише приклади.

підписатись на новини



!

хвилин назад